Byla or Bella?

Hi korang.

Lama tak aktif blogging. Biasalah busy sikit. Rasanya bukan busy sikit tapi busy banyak, sampai tak sempat nak blogging. Ke sebenarnya aku ni pemalas orangnya? Hahaha. Okay, malas sikit. Bukan apa sekarang ni aku dah tak ada laptop, laptop aku rosak. Dalam perancangan untuk beli baru tapi nak cari yang khas untuk kerja, blogging and business kot. Aduh, bisnes pon tak gerak-gerak lagi. Sejak dah kerja jadi auditor la sangat ni memang busy. Lagi pun aku bukan duduk dengan family, aku menyewa je sebab kerja jauh. So, no internet (alasan!).

Siapa yang follow blog ni mungkin agak confuse dengan nama panggilan aku dalam socmed ni, cewahhh macam la orang kenal kau sangat Salsabilah oii haha. Okay okay, mari kita mulakan.

Nama aku Salsabilah Binti Mashuri. 

Family aku panggil aku Bilah/Kakak. Kawan sekolah rendah sampai menengah panggil Sal. Kawan kerja aku sekarang panggil Bella/Bell. Customer aku panggil aku Byla. Dan ada juga yang panggil aku Salsa, Sally, dan Ila. Kemain kemas nama aku, banyak nau nama panggilan aku dapat. Sekarang ni aku dah melekat dengan nama Bella atau Bell. Dulu aku rasa orang nama Bella macam eww gediknya nama, haha. Sekarang aku prefer orang panggil aku Bell, comel kan?

Sekarang ni korang boleh la panggil aku Bell lepas ni walaupun nama blog aku isbyla. Itu nama commercial je, hehehe.

So, aku Bell.


Comments

Popular posts from this blog

Review : Detox Badan dengan Clenx Tea untuk Kurus dan Sihat

TEMU DUGA UNTUK PEGAWAI CONTRACT FOR SERVICE DI JABATAN KASTAM DIRAJA MALAYSIA

KEPUTUSAN TEMU DUGA PEGAWAI KASTAM KONTRAK